Svetainės veikimui pagerinti naudojame slapukus (angl. cookies). Tęsdami naršymą Jūs sutinkate dėl slapukų įrašymo. Plačiau apie jų naudojimą skaitykite čia.

Sutinku

Pristatymo sąlygos ir taisyklės

Pristatymas darbo dienomis

Augalus, medelius, eglutes, auginimo rinkinius, priedus ir kitus produktus pristatome visoje Lietuvoje. Pristatymus nurodytu adresu vykdome šiuose miestuose ir jų rajonuose:

  • Vilnius
  • Kaunas
  • Klaipėda
  • Šiauliai
  • Panevėžys
  • Alytus
  • Marijampolė
  • Mažeikiai
  • Jonava
  • Utena
  • Kėdainiai
  • Telšiai
  • Visaginas
  • Tauragė
  • Ukmergė
  • Plungė
  • Kretinga
  • Šilutė
  • Radviliškis
  • Palanga
  • Druskininkai

Pristatymas  savaitgaliais

Pristatymų savaitgaliais nevykdome.

Užsakymus pristatome NEMOKAMAI visoje Lietuvoje*!
*išskyrus Kuršių Neriją (22 €)

100% PINIGŲ GRĄŽINIMO AR KEITIMO GARANTIJA
Pristatome tik kruopščiai atrinktas puošnias eglutes ir medelius. Tačiau jeigu medis dėl kažkokių priežasčių neatitiko Jūsų lūkesčių, garantuojame 100% pinigų grąžinimo garantiją arba eglutės ar augalo pakeitimą, susisiekus su mumis per 1 darbo dieną nuo prekės pristatymo. Gabenimo išlaidas apmokame mes.

Pristatymo, grąžinimo ir eglučių nuomos sąlygos

Bendrosios pristatymo sąlygos

1. Prekes pristato transporto/kurjerių įmonė Pirkėjo nurodytu adresu. Prekes, jei tuo metu leidžia sistema užsakymo metu pasirinkti, galima atsiimti Pardavėjo biure ar atsiėmimo punkte nurodytomis darbo valandomis, kurios nurodytos gautame elektroniniame laiške patvirtinus Pirkėjo užsakymą.

2. Užsakymus pristatome nemokamai visoje Lietuvoje, išskyrus Kuršių Neriją (22 €), darbo dienomis (nuo antradienio iki penktadienio) 8-22 val.

2.1. Eglutes ir kėnius šiemet pristatysime nuo lapkričio 25 dienos. Jei norite eglutę įsigyti anksčiau ar užsisakyti didmena, susisiekite su mumis el. paštu labas@holitrees.lt

3. Užsakymų savaitgaliais nepristatome.

4. Užsakymo lange rasite kalendorių, kuriame galėsite pasirinkti norimą datą pristatymui. Pasirinkus pristatymą „Kuo greičiau“ ir atlikus mokėjimą iki 15val. darbo dienomis, užsakymas bus perduotas kurjeriui tą pačią dieną. Kalendorius yra orientacinio pobūdžio, tačiau net 99% užsakymų pristatome pažymėtą datą kalendoriuje.

5. Vilniaus mieste pristatome augalus ir eglutes neribojant aukščio. Už Vilniaus miesto ribų pristatome medelius, kurių aukštis ne didesnis nei 180cm.

6. Nuo užsakymo apmokėjimo prekės iki jūsų keliaus 1-3 darbo dienas (jei prie prekės nenurodyta kitaip). Jei užsakyme nurodytą dieną kurjeriui nepavyks su jumis susisiekti, bus vykdomi kiti užsakymai eilėje, o jūsų užsakymas atkeliaus vėliau. Atsižvelkite į tai nurodydami jums tinkamą pristatymo datą kalendoriuje. Pasirinktą pristatymo dieną kalendoriuje, jūsų įsipareigojate būti nurodytu pristatymo adresu ir priimti prekes. Nepavykus pristatyti prekių dėl Kliento kaltės ar perkeliant pristatymo laiką vėlesnei dienai, Klientas prisiima atsakomybę dėl augalo ar medelio būklės.

7. Pardavėjas negarantuoja, kad prekės visais atvejais bus pristatytos per anksčiau nurodytą terminą, ypač jei užsakomos prekės nėra Pardavėjo sandėliuose. Dėl tokių prekių įsigijimo Pirkėjas turėtų susisiekti su Pardavėju el. paštu: labas@holitrees.lt

8. Parduotuvė neatsako už užsakymų pristatymo vėlavimus dėl kurjerių tarnybos kaltės arba Klientui nurodžius klaidingą adresą. Jeigu Klientas pateikia klaidingą adresą, kuriuo išsiunčiamas užsakymas, jis prisiima atsakomybę ir papildomus siuntimo kaštus.

9. Pirkėjas, sudaręs pirkimo ir pardavimo sutartį, įsipareigoja kiekvieną dieną tikrinti užsakymo formoje pateikto el. pašto dėžutę, iki bus gautas pranešimas dėl prekių pristatymo.

10. Susisiekus kurjerių tarnybai su Klientu ir Klientui perkėlus augalo pristatymo laiką į vėlesnę dieną, Klientas turi įvertinti tai, kad tai yra gyvas augalas, kuriam reikia drėgmės, šviesos ir oro, o nukeliavęs augalas atgal į kurjerių sandėlį, juo niekas negalės pasirūpinti. Jei augalas klientui buvo pristatytas vėlesnę dieną, kaip ir buvo susitaręs su kurjerių tarnyba, o gautas augalas yra pažeistas aplinkinių veiksnių ir prarado savo išvaizdą, Pardavėjas nėra įpareigotas medelį ar augalą pakeisti Klientui kitu ar atlikti pinigų grąžinimą.

11. Užsisakymą (gyvą augalą ar kt.prekes) pirkėjui pačiam nukreipus į paštomatą/kurjerių siuntų atsiėmimo punktą, pardavėjas neprisiima atsakomybės už augalo ar kitų prekių būklę.

12. Siuntos pristatymo ar atsiėmimo metu Pirkėjas ar Pirkėjo atstovas privalo kartu su kurjeriu ar parduotuvės atstovu patikrinti siuntos pakuotės būklę, prekių kiekį, kokybę ir asortimentą.

13. Nustačius siuntos pakuotės pažeidimą, Pirkėjas ar Pirkėjo atstovas privalo apie siuntos pakuotės pažeidimą pažymėti kurjerių įmonės atstovo pateiktame duomenų kaupiklyje ar popieriniame pristatymo patvirtinime. Arba informuoti parduotuvės atstovą jei prekės atsiimamos parduotuvėje.

14. Nustačius prekių kiekio ir/ar kokybės ir/ar asortimento neatitikimą(-us), Pirkėjas ar Pirkėjo atstovas siuntos privalo nepriimti. Tokiu atveju Pirkėjas kartu su kurjerių įmonės ar parduotuvės atstovu surašo laisvos formos aktą, kuriame pažymi rastus pažeidimus.

15. Pirkėjui ar Pirkėjo atstovui priėmus siuntą ir pasirašius kurjerių įmonės ar parduotuvės atstovo pateiktame duomenų kaupiklyje arba popieriniame pristatymo patvirtinime be pastabų, laikoma, kad prekės pristatytos nepažeistoje siuntos pakuotėje, prekių kiekis, kokybė, asortimentas atitinka pirkimo-pardavimo sutarties sąlygas, papildomos paslaugos, nurodytos duomenų kaupiklyje arba popieriniame pristatymo patvirtinime, tinkamai atliktos.

16. Pristačius prekes pirkėjo nurodytu adresu laikoma, kad prekės Pirkėjui yra perduotos, nepriklausomai nuo to, ar prekes faktiškai priima Pirkėjas, ar bet kuris kitas asmuo, priėmęs prekes nurodytu adresu. Jei planuojamą prekių pristatymo dieną prekės nepristatomos, Pirkėjas nedelsiant, tačiau ne vėliau kaip kitą dieną po planuotos prekių pristatymo dienos, apie tai informuoja Pardavėją. Priešingu atveju Pirkėjas praranda teisę reikšti Pardavėjui reikalavimus, susijusius su prekių nepristatymu ar pavėluotu pristatymu.

17. Nepavykus pristatyti augalo ar medelio klientui kelias dienas iš eilės, užsakymas yra grąžinamas Pardavėjui ir Pardavėjas nėra įpareigotas atlikti pinigų grąžinimą už augalą ar medelį.

18. Nurodytas augalo ar eglutės aukštis gali svyruoti 10 cm ribose.

19. Jei pristatytą augalą ar eglutę persodinote į kitą vazoną, keitimas ar grąžinimas yra negalimas.

20. Užsakius augalus ar medelius pagal išankstinį arba individualų užsakymą, kokybiški augalai negrąžinami ir atgal nepriimami.

21. Įsigyjant sėklas, auginimo ar daiginimo rinkinius, pirkėjas yra pats atsakingas už daiginimo ir augimo rezultatus. Tai priklauso nuo įvairių veiksnių, tokių kaip šiluma, vanduo, šviesa ir kt. Pardavėjas negali būti laikomas atsakingu už netinkamą sėklų daiginimą, nes Pardavėjas negali būti užtikrintas, kad Pirkėjas laikėsi nurodytų auginimo ar daiginimo rekomendacijų bei režimo.

Eglučių nuomos sąlygos

1. Eglutės nuoma, tai laikinas eglutės ir jų priedų nuosavybės suteikimas klientui. Nuomos laiko terminas skaičiuojamas nuo įsigijimo ir nuomos surinkimo laikotarpio (sausio 2-15d.). Artėjant nuomos pabaigos terminui, gausite pranešimą su numatoma eglutės/stovo paėmimo diena . Prieš atvykstant kurjeriams eglutę nupuoškite ir paruoškite išvežimui, pridėkite gautą etiketę su žyma, kad tai Holitrees eglutė.

2.  Eglutės nuomos paslaugos kainą matysite prie kiekvienos eglutės, kurioms yra teikiama nuomos paslauga.

3. Eglutė turi būti grąžinama su priedais, kuriais buvo nuomojama, pvz. stovas.

4. Sutartu metu kurjeris atvyks ir paims eglutę iš jūsų namų ar biuro. Tuo metu jūs įsipareigojate būti namie ar biure ir įsileisti kurjerį ir grąžinti eglutę. Jei situacija keičiasi ir negalėsite nurodytu metu būti vietoje, apie tai nedelsiant turite informuoti mus telefonu +370 (676) 45 468 ar el. paštu labas@holitrees.lt

5. Išsinuomojus vazoninę eglutę, po švenčių, galima pasilikti savo nuosavybėje, tačiau apie tai pranešus administracijai el. paštu labas@holitrees.lt arba telefonu +370 (676) 45 468. Pasilikus vazoninę eglutę savo nuosavybėje, jokie papildomi mokesčiai klientui grąžinami nėra.

6. Eglutės numojamos tik Vilniaus mieste ir aplinkiniuose Vilniaus rajonuose. Ar eglutę galite išsinuomoti, matysite užsakymo lange įvedus pristatymo adresą.

7. Visi kilę ginčai tarp įmonės ir kliento, sprendžiami tarpusavio derybų keliu.

8. Jei planuojamu paėmimo metu nebūsite namuose, prašome eglutę palikti prie buto ar namo durų, laiptinėje ar kieme, kur kurjeris galėtų laisvai patekti ir paimti eglutę.

 

Prekių grąžinimas

1. Pirkėjui apsigalvojus, prekė gali būti grąžinta Pardavėjui. Pardavėjas turi teisę atsisakyti priimti Mažmeninės prekybos taisyklių 17-tame punkte išvardintų kategorijų tinkamos kokybės prekes. Dėl medelių, eglučių ir augalų keitimo ar grąžinimo, privaloma susisiekti su administracija el. paštu labas@holitrees.lt arba telefonu +370 (676) 45 468 per 1 dieną nuo užsakymo pristatymo. Kreipiantis po laiko dėl nepatinkančių medelių ar eglučių, jų nekeičiame ir pinigų negrąžiname vadovaudamiesi pagal Mažmeninės prekybos taisyklių 15-ą punktą – (gėlės) augalai nekeičiami ir negrąžinami.

2. Norint grąžinti prekę, apie savo sprendimą atsisakyti šios sutarties turite informuoti mus, užpildant pirkinių atsisakymo formą, kurioje pateikiamas aiškus ir nedviprasmiškas pareiškimas ir išdėstytas Jūsų sprendimas atsisakyti sutarties. Užpildžius atsisakymo formą, kuriame išdėstytas Jūsų sprendimas atsisakyti sutarties, turite susisiekti su mumis elektroniniu laišku adresu labas@holitrees.lt. Telefonas pasiteirauti: +370 (676) 45 468.

3. Prekės gali būti grąžinamos per 14 dienų nuo tos dienos, kurią prekes gavote. Jeigu grąžinimo laikotarpio pabaiga sutampa su nedarbo diena, jis pratęsiamas iki artimiausios darbo dienos.

4. Augalų ir medelių grąžinimo išlaidas, kai kreipiamasi per 1 dieną nuo pristatymo, apmoka Pardavėjas, kitų prekių, kreipiantis per 14 dienų – Pirkėjas.

5. Pinigai už prekes bus grąžinti Pirkėjui per 14 dienų nuo pareiškimo apie pirkinio atsisakymą, tačiau pinigų grąžinimas gali būti uždelsiamas negavus grąžinamų prekių arba įrodymo, kad jos išsiųstos.

6. Prekės grąžinamos originalioje prekės ir siuntos pakuotėje kartu su gautais prekės dokumentais. Prekės grąžinamos Pardavėjo nurodytu adresu. Prieš grąžinant prekes Pirkėjas būtinai turi susisiekti su Pardavėju el. paštu: labas@holitrees.lt arba telefonu +370 676 45468.

7. Už grąžinamos prekės tinkamą sukomplektavimą ir supakavimą atsako Pirkėjas. Dūžtančios prekės turi būti supakuotos taip, jog būtų galima saugiai transportuoti.

8. Prekės nepriimamos atgal, jei buvo naudojamos ir (arba) buvo sugadintos ir (arba) prarado prekinę išvaizdą (prekės ar jos pakuotės išvaizdos pakeitimai, kurie buvo būtini norint apžiūrėti prekę, nelaikomi esminiais prekės išvaizdos pakeitimais).

9. Visais grąžinimo atvejais pirkėjas pirmiausia privalo kreiptis UAB Holitrees kontaktais ir tik gavęs informaciją iš įmonės darbuotojo vykdyti grąžinimą per kurjerį arba nunešti prekes į įmonės biurą, parduotuvę ar sandėlį.

10. Jei pristatytą augalą, eglutę persodinote į kitą vazoną, keitimas ar grąžinimas yra negalimas.