Svetainės veikimui pagerinti naudojame slapukus (angl. cookies). Tęsdami naršymą Jūs sutinkate dėl slapukų įrašymo. Plačiau apie jų naudojimą skaitykite čia.

Sutinku
Privatumo politika

Privatumo politika

  1. Klientas, norėdamas užsisakyti prekių iš Parduotuvės, turi pateikti teisingus asmeninius duomenis sėkmingam užsakymo įvykdymui. Parduotuvė patvirtina, jog užsakymo metu gautų duomenų faktas nesuteikia jai teisių siųsti Klientui informacinių pranešimų, išskyrus tuos, kurie būtini prekių užsakymui ir pristatymui. Klientui pageidaujant gauti informacinius pranešimus, jam sudaroma galimybė tokius pranešimus užsisakyti. Klientui nepageidaujant gauti informacinių pranešimų, jam sudaroma galimybė tokių pranešimų atsisakyti.
  2. Klientui užsakant prekes, turi būti nurodomi prekių pristatymui būtini asmeniniai Kliento duomenys: vardas, pavardė, adresas, pašto kodas kuriuo bus pristatomos prekės; telefono numeris; kiti pristatymui ar sąskaitos išrašymui būtini duomenys. Parduotuvė patvirtina, jog tokie duomenys bus naudojami tik prekių užsakymo bei pristatymo ir sąskaitos išrašymo tikslais. Parduotuvė įsipareigoja neatskleisti tokios informacijos tretiesiems asmenims, išskyrus Parduotuvės partnerius, teikiančius prekių pristatymo ar kitas, su Kliento užsakymo pateikimu ar įvykdymu susijusias paslaugas. Bet kokios kitos asmeninės Kliento informacijos atskleidimo tretiesiems asmenims išimtys visais atvejais derinamos su Klientu. Visais kitais atvejais tretiesiems asmenims bet kokie Kliento asmeniniai duomenys gali būti atskleidžiami tik šalies, kurioje registruota įmonė, teisės aktuose numatytais atvejais.
  3. Klientas, užsiregistruodamas Parduotuvėje bei užsakydamas prekes, įsipareigoja saugoti ir niekam neatskleisti savo prisijungimo duomenų. Tuo atveju, jeigu Klientas atskleidžia savo prisijungimo duomenis, Parduotuvė atleidžiama nuo bet kokios su tuo susijusios atsakomybės.
  4. Klientas, susipažindamas su Taisyklėmis, patvirtina, jog jis yra informuotas, kad naršant Parduotuvėje, jo kompiuteryje bus išsaugoti failai, siunčiami iš interneto serverio į jo kompiuterį. Šie failai reikalingi sėkmingam naršymui po parduotuvę ir tai yra įprastas technologinis sprendimas dirbant bet kurio tipo interneto naršyklėmis.
  5. Parduotuvė patvirtina, jog siekia naudoti pažangiausias technologijas Klientų asmeninių duomenų apsaugai.

Užsakymo pateikimo tvarka ir sąlygos

  1. Klientas apsilankęs Parduotuvės tinklalapyje pasirenka jam tinkančias prekes. Jo pasirinkimo pagrindu suformuojamas prekių užsakymas.
  2. Pasirinkdamas prekes Klientas patvirtina turintis pakankamai kompetencijos pasirinkti jam tinkamų savybių prekes.
  3. Suformavus prekių užsakymą, Klientas turi suvesti duomenis, būtinus pasirinktoms prekėms pristatyti: savo vardą, pavardę, adresą, kuriuo bus pristatomos prekės, telefoną bei papildomą informaciją, kuri gali būti svarbi pristatant užsakytas prekes ar išrašant sąskaitą. Parduotuvė patvirtina, kad Kliento pateikti duomenys bus naudojami išskirtinai tik prekių pardavimo bei pristatymo ir sąskaitų išrašymo tikslais, nepažeidžiant šalies, kurioje registruota įmonė, teisės aktų numatytų reikalavimų asmens duomenų apsaugai.
  4. Klientas turi pasirinkti vieną iš galimų atsiskaitymo Parduotuvėje būdų. Kartu gali būti pasirenkamas prekių pristatymo būdas iš galimų Parduotuvės pateikiamų pristatymo būdų variantų. Klientas kartu patvirtina, jog pasirinktu arba nustatytu laiku jis sutinka būti užsakyme nurodytu adresu arba bus jo atstovas, galintis priimti pristatytas prekes.
  5. Klientui patvirtinus užsakymą, jis nusiunčiamas į Parduotuvę. Užsakymas laikomas pateiktu nuo to momento, kai jį gauna Parduotuvė. Tačiau užsakymas laikomas vykdytinu tik nuo to momento, kai Parduotuvė gauna patvirtinimą apie apmokėjimą už užsakymą iš institucijos, kurią atsiskaitymams pasirinko Klientas.
  6. Klientui pateikus užsakymą, Parduotuvės sistema automatiškai atsiunčia Klientui elektroninį laišką apie gautą užsakymą. Užsakymas bus pradėtas vykdyti gavus Kliento apmokėjimą. Jei užsakymas neapmokamas per 7 darbo dienas, užsakymas anuliuojamas.
  7. Kliento pateiktas užsakymas saugomas Parduotuvės duomenų bazėje.
  8. Visais atvejais laikoma, jog Klientas, pateikdamas užsakymą, yra susipažinęs ir besąlygiškai sutinka su visomis Parduotuvės Taisyklėmis, kaip ir su visomis kitomis prie užsakymo nurodytomis sąlygomis.
  9. Užsakymas yra atšaukiamas per įmanomai trumpiausią laiką, kai Klientas kreipiasi į Parduotuvę Parduotuvėje nurodytais Klientų aptarnavimo kontaktais ir išreiškia norą atšaukti Užsakymą.

Garantijos ir prekių kainų nustatymas

  1. Kiekvienos prekės savybės bendrai nurodomos prie kiekvienos prekės Parduotuvėje.
  2. Parduotuvė nurodo, o Klientas patvirtina, jog yra susipažinęs su tuo, kad prekės, nurodytos Parduotuvėje, savo spalva, forma ar kitais parametrais gali neatitikti realaus prekių dydžio, formų ir spalvos dėl Kliento naudojamos techninės įrangos (pvz. monitoriaus) ypatybių.
  3. Gėlės, augalai, eglutės ir priedai užsakomi iš prekių e-katalogo bei tuo metu sandėlyje esančių produktų. Augalai ir eglutės gali skirtis nuo pavaizduotų kataloge dėl sezoniškumo, augančių naujų stiebelių, ūglių ar žydėjimo. Taip pat dėl eglučių ar augalų unikalumo – nėra ir negali būti visiškai vienodų dviejų augalų.
  4. Klientas sutinka, jog jam elektroniniu būdu pateikiant užsakymą Parduotuvėje, už prekes jis įsipareigoja mokėti kainą, nurodomą užsakyme.
  5. Parduotuvė parduoda prekes, atitinkančias užsakyme numatytas sąlygas. Tais atvejais, kai Klientui perduotos prekės neatitinka tam tikrų užsakymo reikalavimų, Klientas privalo nedelsiant pranešti apie tai Parduotuvei el. paštu arba kitais jos nurodytais kanalais, o ši įsipareigoja imtis visų veiksmų esamiems trūkumams pašalinti, jeigu tokie trūkumai atsirado dėl Parduotuvės kaltės.
  6. Nurodytas augalo aukštis gali svyruoti 10 cm ribose.

Parduotuvės įsipareigojimai

  1. Parduotuvė įsipareigoja parduoti prekes, kurios turi apibrėžtą galiojimo terminą.
  2. Parduotuvė įsipareigoja perduoti prekes tinkamos kokybės bei atitinkančias užsakyme numatytus reikalavimus.
  3. Parduotuvė įsipareigoja pateikti Klientui užsakyme nurodytą prekių kiekį. Parduotuvė neatsako tais atvejais, kai perduotų prekių kiekis nėra tikslus dėl to, jog Klientas neteisingai nurodė duomenis užsakyme.
  4. Parduotuvė visais atvejais pateikia Klientui prekių asortimentą, atitinkantį Užsakyme numatytus kriterijus.
  5. Tais atvejais kai užsakyme numatomas tam tikras daiktų komplektas, Parduotuvė įsipareigoja pateikti visus į daiktų komplektą įeinančius daiktus.
  6. Prekės pristatomos supakuotos, atsižvelgiant į jų pobūdį bei siekiant, kad prekės būtų tinkamos naudoti pagal paskirtį.
  7. Prekės priėmimo metu Klientui rekomenduojama patikrinti, ar prekė sveika, nepažeista. Jei prekė Kliento netenkina – jis gali jos nepriimti, o Parduotuvė artimiausiu metu pristatys kitą prekę. Klientui priėmus prekę ir pasirašius važtaraštį, grąžinimas bus negalimas.

Apmokėjimo tvarka ir terminai

  1. Klientas atsiskaito už savo užsakytas prekes vienu iš Parduotuvėje užsakymo metu nurodomu būdų.
  2. Jeigu Klientas pasirinko vieną iš internetinio atsiskaitymo būdų, jis įsipareigoja už užsakytas prekes atsiskaityti nedelsiant, priešingu atveju, jis praranda teisę reikšti pretenzijas dėl prekių pristatymo terminų pažeidimo, kadangi pagal Kliento užsakymą prekių siuntinys pradedamas formuoti tik Parduotuvei gavus apmokėjimą už prekes.
  3. Elektroninė sąskaita už Užsakymą suformuojama ir Klientui išsiunčiama Kliento registracijos metu nurodytu elektroniniu paštu tuomet, kai Parduotuvė išsiunčia Užsakymą.

Prekių išsiuntimas ir pristatymas

  1. Prekes pristato transporto/kurjerių įmonė Pirkėjo nurodytu adresu. Prekes galima atsiimti Pardavėjo biure nurodytomis darbo valandomis, kurios nurodytos gautame elektroniniame laiške patvirtinus Pirkėjo užsakymą.
  2. Užsakymus pristatome nemokamai visoje Lietuvoje darbo dienomis (nuo antradienio iki penktadienio) 8-20 val.
  3. Užsakymų savaitgaliais nepristatome.
  4. Užsakymo lange rasite kalendorių, kuriame galėsite pasirinkti norimą datą pristatymui. Pasirinkus pristatymą „Kuo greičiau“ ir atlikus mokėjimą iki 15val. darbo dienomis, užsakymas bus perduotas kurjeriui tą pačią dieną. Kalendorius yra orientacinio pobūdžio, tačiau net 99% užsakymų pristatome pažymėtą datą kalendoriuje.
  5. Vilniaus mieste pristatome augalus ir eglutes neribojant aukščio. Už Vilniaus miesto ribų pristatome medelius, kurių aukštis ne didesnis nei 180cm.
  6. Nuo užsakymo apmokėjimo prekės iki jūsų keliaus 1-3 darbo dienas (jei prie prekės nenurodyta kitaip). Jei užsakyme nurodytą dieną kurjeriui nepavyks su jumis susisiekti, bus vykdomi kiti užsakymai eilėje, o jūsų užsakymas atkeliaus vėliau. Atsižvelkite į tai nurodydami jums tinkamą pristatymo datą kalendoriuje. Pasirinktą pristatymo dieną kalendoriuje, jūsų įsipareigojate būti nurodytu pristatymo adresu ir priimti prekes. Nepavykus pristatyti prekių dėl Kliento kaltės ar perkeliant pristatymo laiką vėlesnei dienai, Klientas prisiima atsakomybę dėl augalo ar medelio būklės.
  7. Pardavėjas negarantuoja, kad prekės visais atvejais bus pristatytos per anksčiau nurodytą terminą, ypač jei užsakomos prekės nėra Pardavėjo sandėliuose. Dėl tokių prekių įsigijimo Pirkėjas turėtų susisiekti su Pardavėju el.: labas@holitrees.lt
  8. Parduotuvė neatsako už užsakymų pristatymo vėlavimus dėl kurjerių tarnybos kaltės arba Klientui nurodžius klaidingą adresą. Jeigu Klientas pateikia klaidingą adresą, kuriuo išsiunčiamas užsakymas, jis prisiima atsakomybę ir papildomus siuntimo kaštus.
  9. Pirkėjas, sudaręs pirkimo ir pardavimo sutartį, įsipareigoja kiekvieną dieną tikrinti užsakymo formoje pateikto el. pašto dėžutę, iki bus gautas pranešimas dėl prekių pristatymo.
  10. Susisiekus kurjerių tarnybai su Klientu ir Klientas perkėlęs augalo pristatymo laiką į vėlesnę dieną, Klientas turi įvertinti tai, kad tai yra gyvas augalas, kuriam reikia drėgmės, šviesos ir oro, o nukeliavęs augalas atgal į kurjerių sandėlį, juo niekas negalės pasirūpinti. Jei augalas klientui buvo pristatytas vėlesnę dieną, kaip ir buvo susitaręs su kurjerių tarnyba, o gautas augalas yra pažeistas aplinkinių veiksnių ir prarado savo išvaizdą, Pardavėjas nėra įpareigotas medelį ar augalą pakeisti Klientui kitu ar atlikti pinigų grąžinimą.
  11. Užsisakius gyvą augalą ir pirkėjui pačiam nukreipus pristatymą į paštomatą, pardavėjas neprisiima atsakomybės už augalo būklę.
  12. Siuntos pristatymo ar atsiėmimo metu Pirkėjas ar Pirkėjo atstovas privalo kartu su kurjeriu ar parduotuvės atstovu patikrinti siuntos pakuotės būklę, prekių kiekį, kokybę ir asortimentą.
  13. Nustačius siuntos pakuotės pažeidimą, Pirkėjas ar Pirkėjo atstovas privalo apie siuntos pakuotės pažeidimą pažymėti kurjerių įmonės atstovo pateiktame duomenų kaupiklyje ar popieriniame pristatymo patvirtinime. Arba informuoti parduotuvės atstovą jei prekės atsiimamos parduotuvėje.
  14. Nustačius prekių kiekio ir/ar kokybės ir/ar asortimento neatitikimą(-us), Pirkėjas ar Pirkėjo atstovas siuntos privalo nepriimti. Tokiu atveju Pirkėjas kartu su kurjerių įmonės ar parduotuvės atstovu surašo laisvos formos aktą, kuriame pažymi rastus pažeidimus.
  15. Pirkėjui ar Pirkėjo atstovui priėmus siuntą ir pasirašius kurjerių įmonės ar parduotuvės atstovo pateiktame duomenų kaupiklyje arba popieriniame pristatymo patvirtinime be pastabų, laikoma, kad prekės pristatytos nepažeistoje siuntos pakuotėje, prekių kiekis, kokybė, asortimentas atitinka pirkimo-pardavimo sutarties sąlygas, papildomos paslaugos, nurodytos duomenų kaupiklyje arba popieriniame pristatymo patvirtinime, tinkamai atliktos.
  16. Pristačius prekes pirkėjo nurodytu adresu laikoma, kad prekės Pirkėjui yra perduotos, nepriklausomai nuo to, ar prekes faktiškai priima Pirkėjas, ar bet kuris kitas asmuo, priėmęs prekes nurodytu adresu. Jei planuojamą prekių pristatymo dieną prekės nepristatomos, Pirkėjas nedelsiant, tačiau ne vėliau kaip kitą dieną po planuotos prekių pristatymo dienos, apie tai informuoja Pardavėją. Priešingu atveju Pirkėjas praranda teisę reikšti Pardavėjui reikalavimus, susijusius su prekių nepristatymu ar pavėluotu pristatymu.
  17. Nepavykus pristatyti augalo ar medelio klientui kelias dienas iš eilės, užsakymas yra grąžinamas Pardavėjui ir Pardavėjas nėra įpareigotas atlikti pinigų grąžinimą už augalą ar medelį.
  18. Nurodytas augalo aukštis gali svyruoti 10 cm ribose.
  19. Jei pristatytą augalą persodinote į kitą vazoną, keitimas ar grąžinimas negalimas.
  20. Užsakius augalus ar medelius pagal išankstinį arba individualų užsakymą, kokybiški augalai negrąžinami ir atgal nepriimami.

Prekių grąžinimas ir keitimas

  1. Pirkėjui apsigalvojus, prekė gali būti grąžinta Pardavėjui. Pardavėjas turi teisę atsisakyti priimti Mažmeninės prekybos taisyklių 17-tame punkte išvardintų kategorijų tinkamos kokybės prekes. Dėl medelių ir augalų keitimo ar grąžinimo, privaloma susisiekti su administracija el. paštu labas@holitrees.lt arba telefonu +370 (676) 45 468 per 1 dieną nuo užsakymo pristatymo. Kreipiantis po laiko dėl nepatinkančių medelių ar eglučių, jų nekeičiame ir pinigų negrąžiname vadovaudamiesi pagal Mažmeninės prekybos taisyklių 15-ą punktą – (gėlės) augalai nekeičiami ir negrąžinami.
  2. Norint grąžinti prekę, apie savo sprendimą atsisakyti šios sutarties turite informuoti mus, užpildant pirkinių atsisakymo formą, kuriame pateikiamas aiškus ir nedviprasmiškas pareiškimas ir išdėstytas Jūsų sprendimas atsisakyti sutarties. Užpildžius atsisakymo formą, kuriame išdėstytas Jūsų sprendimas atsisakyti sutarties, turite susisiekti su mumis elektroniniu laišku adresu labas@holitrees.lt. Telefonas pasiteirauti: +370 (676) 45 468.
  3. Prekės gali būti grąžinamos per 14 dienų nuo tos dienos, kurią prekes gavote. Jeigu grąžinimo laikotarpio pabaiga sutampa su nedarbo diena, jis pratęsiamas iki artimiausios darbo dienos.
  4. Augalų ir medelių grąžinimo išlaidas, kai kreipiamasi per 1 dieną nuo pristatymo, apmoka Pardavėjas, kitų prekių, kreipiantis per 14 dienų – Pirkėjas.
  5. Pinigai už prekes bus grąžinti Pirkėjui per 14 dienų nuo pareiškimo apie pirkinio atsisakymą, tačiau pinigų grąžinimas gali būti uždelsiamas negavus grąžinamų prekių arba įrodymo, kad jos išsiųstos.
  6. Prekės grąžinamos originalioje prekės ir siuntos pakuotėje kartu su gautais prekės dokumentais. Prekės grąžinamos Pardavėjo nurodytu adresu. Prieš grąžinant prekes Pirkėjas būtinai turi susisiekti su Pardavėju el. paštu: labas@holitrees.lt arba telefonu +370 676 45468.
  7. Už grąžinamos prekės tinkamą sukomplektavimą ir supakavimą atsako Pirkėjas. Dūžtančios prekės turi būti supakuotos taip, jog būtų galima saugiai transportuoti.
  8. Prekės nepriimamos atgal, jei buvo naudojamos ir (arba) buvo sugadintos ir (arba) prarado prekinę išvaizdą (prekės ar jos pakuotės išvaizdos pakeitimai, kurie buvo būtini norint apžiūrėti prekę, nelaikomi esminiais prekės išvaizdos pakeitimais).
  9. Visais grąžinimo atvejais pirkėjas pirmiausia privalo kreiptis UAB Holitrees kontaktais ir tik gavęs informaciją iš įmonės darbuotojo vykdyti grąžinimą per kurjerį arba nunešti prekes į įmonės buveinę.

Baigiamosios nuostatos

  1. Visi pranešimai Parduotuvei turi būti teikiami kontaktų puslapyje nurodytais rekvizitais arba specialiose tam skirtose formose.
  2. Šios taisyklės sudarytos vadovaujantis šalies, kurioje registruota įmonė, teisės aktais.
  3. Šių taisyklių pagrindu kylantiems santykiams taikoma šalies, kurioje registruota įmonė, teisė.
  4. Visi nesutarimai, kilę dėl šių taisyklių vykdymo, sprendžiami derybų būdu. Nepavykus susitarti, ginčai sprendžiami šalies, kurioje registruota įmonė, įstatymų nustatyta tvarka.

Biuro adresas ir klientų aptarnavimo kontaktai

UAB Holitrees

Įm. kodas: 305836618
PVM kodas: LT100014353514
Įmonės registracijos adresas: Vasario 16-osios g. 2-49, Vilnius
Telefonas: +370 (676) 45 468
El. paštas: labas@holitrees.lt

Biuro adresas: Panerių g. 51-212, Vilnius

Kilus klausimams maloniai prašome susisiekti nurodytais kontaktais:
Tel.: +370 (676) 45 468
El.p.: labas@holitrees.lt